Zadnja tri dana proveo sam u gledanju serije Zoo. Ima tri sezone. Svaka sezona ima po 13 epizoda u trajanju od četrdesetak minuta.

Iako su neke stvari glupave i ima puno bezveznog junačenja i drama tipičnih za američke serije, Zoo me prikovao za ekran i držao u neizvjesnosti.

Radnja se jako brzo mijenja i puno je zapleta. Bazirana je na knjizi. Treća sezona nije kraj svega. Ali ne zna se kada će biti četvrte sezone.

U svakom slučaju, otkrio sam ju tražeći neke filmove katastrofe. Vidio sam da je tema vezana za životinje. Kliknuo sam i skužio da je serija a ne film. To mi se nije svidjelo jer sam mislio da će to biti još jedna serija koju neću pogledati do kraja. Ali nije tako bilo.

Uglavnom, ekipa različitih ljudi koji su različitog obrazovanja, profesija, kultura i rasa (al svi su hetero, za čudo nema gayeva) pokušava spasiti svijet od apokalipse. Naravno, Amerikanci su. Tko bi drugi spasio svijet!?

Rusi su i u ovoj seriji portretirani kao bad guys iako ne previše, ali dio radnje se odvija i u Sloveniji u kojoj nitko engleski ne priča bez tvrdog slavenskog naglaska. Tipična američka predrasuda o Slavenima i njihovoj sposobnosti da engleski pričaju normalno.

Životinje su lude i pobunile su se protiv ljudi. Ne jedu jedni druge već rade na istrebljenju čovječanstva. No, ekipa dolazi do rješenja te svijet biva pošprican nekakvim TX prahom koji životinje vraća u normalu, ali sterilizira ljude.

Osim ljudi i životinja tu su i hibridi koje je stvorila luda znanstvenica koja je i sama hibrid. Na zapadnoj obali SADa podignut je zid kako hibridi nebi jeli jadne Amere. Ne zna se tko je predsjednik SADa jer zid koji je prikazan u filmu Trumpu bi se jako sviđao.

Kao što sam rekao, serija je puna zapleta. Ima puno zaljubljivanja, ostavljanja, ljutnje i umiranja. I muški i ženski likovi vole izigravati heroje. No, ne mogu si pomoći a da ne primijetim kako su muškarci uglavnom prikazani kao nedozrijeli balavci a žene kao histerične drama queens. Uz, naravno, izuzetke. Puno izdaju jedni druge i rade na svoju ruku pa se kasnije ispričavaju što pokazuje jako dobro kompleksnost međuljudskih odnosa. Pogotovo u situacijama kada je opasno ili stresno.

Sve u svemu, serija je super. Nisam išao previše u detalje jer želim da sami vidite tko je tko i što se događa. Zoo možete pogledati na Netflixu.

Komentiraj